چاپ عکس شخصی و تصویر  دلخواه روی تابلو مخمل یا بوم مخملی تابلو مخمل یکی از زیبا ترین و درخشنده ترین نوع تابلو هاست . به دلیل براق بودن نسبی پارچه مخمل  و گیرایی رنگ مناسب این نوع پارچه کیفیت و درخشندگی بسیار بالایی را به شما ارائه می دهد . بوم های مخمل کاربرد زیادی در طراحی مدرن فضا دارند . به دلیل داشتن بعد و قابلیت استفاده بدون فریم می توان از آنها برای زیباتر کردن هر  فضایی استفاده کرد . شما در انتخاب طرح آزاد هستید و می توانید هر آنجه در تصور خود دارید یا هر تصویری را که به سبک شما نزدیک است . برای چاپ روی بوم های مخمل استفاده کنید . انواع نقاشی مدرن ، طرح های کلاسیک و سنتی فرش و تابلوفرش ، نقاشی های فرانسوی یا حتی اشعار و دست نوشته ها می توانند به تابلو مخمل زیبا تبدیل شوند. ویژگی های بوم های مخمل فرش ریحان کاملا قابل شستشو  مقاوم در برابر سایش مقاوم در برابر رنگ پریدگی سی

چاپ عکس شخصی و تصویر  دلخواه روی تابلو مخمل یا بوم مخملی

تابلو مخمل یکی از زیبا ترین و درخشنده ترین نوع تابلو هاست . به دلیل براق بودن نسبی پارچه مخمل  و گیرایی رنگ مناسب این نوع پارچه کیفیت و درخشندگی بسیار بالایی را به شما ارائه می دهد .

بوم های مخمل کاربرد زیادی در طراحی مدرن فضا دارند . به دلیل داشتن بعد و قابلیت استفاده بدون فریم می توان از آنها برای زیباتر کردن هر  فضایی استفاده کرد . شما در انتخاب طرح آزاد هستید و می توانید هر آنجه در تصور خود دارید یا هر تصویری را که به سبک شما نزدیک است . برای چاپ روی بوم های مخمل استفاده کنید . انواع نقاشی مدرن ، طرح های کلاسیک و سنتی فرش و تابلوفرش ، نقاشی های فرانسوی یا حتی اشعار و دست نوشته ها می توانند به تابلو مخمل زیبا تبدیل شوند.

ویژگی های  مخمل فرش ریحان

  • کاملا قابل شستشو
  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاوم در برابر رنگ پریدگی

سفارش چاپ عکس دلخواه یا شخصی روی مخمل