شرایط و قوانین تعویض و بازگشت کالا

کالای خریداری شده ی شما مشمول قوانین عودت کالا می شود اگر ..

• اگر کالاهای خریداری شده شما از لحاظ مشخصات فنی مانند: سایز، رنگ، جنس و سایر اطلاعات ثبت شده در وب سایت با کالای تحویل گرفته شده مغایرت داشته باشد که در اینصورت شما می توانید حداکثر ظرف مدت ۱ تا ۵ روز ( بسته به نوع ارسال) با واحد بخش پشتیبانی مشتریان فروشگاه تماس گرفته و آنها را مطالعه کنید و در نهایت کالای خریداری شده خود را مرجوع کنید.

( توجه داشته باشید سفارشات چاپ یا رنگرزی مستقیم ممکن است به دلیل شرایط محیطی عکس برداری و نورپردازی تفاوت رنگی با نقشه یا عکس موجود در وبسایت داشته باشند که این مورد در سفارشات چاپ و بافت عیر قابل اجتناب است . ما تمام تلاش خود را برای نمایش نزدیکترین رنگبندی به فرش در وبسایت انجام خواهیم داد)

سفارشات چاپ یا بافت به دلیل ماهیت تولیدی و خاصیت ارتجاعی فرش هنگام پرداخت ممکن است در موارد خاصی تا ۳ سانتی متر اختلاف سایز داشته باشند .

شرایط و قوانین تعویض کالا

 

• ❌❌❌ارسال کالا تنها توسط تیپاکس برای شهرستان ها و تهران یا پیک موتوری تنها برای تهران انجام می پذیرد و هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.❌❌❌
• تعویض سایز برای سفارشات تنها در صورتی امکان پذیر است که به واحد تولید ارجاع نشده باشد . بنابریان تشخیص قابل انجام بودن آن به عهده ریحان است.. ما تلاش میکنیم تمام موارد موردنظر شما را انجام دهیم.

• ❌❌❌تابلو فرش های اراپه شده همه بدن قاب به فروش می رسند مگر در مشخصات و نه تصویر بیان شده باشد که همراه با قاب می باشد. ❌❌❌

• ❌❌❌در مورد سفارشات بافت چهره قبل از تولید محصول هماهنگی لازم در خصوص تایم تحویل و تغییرات احتمالی به صورت تلفنی یا چت انجام خواهد شد. ❌❌❌

• ❌❌❌زمان تحویل تابلو های غیر سفارشی ( چهره ) و فرش ها بین ۳ تا۷ روز کاری است  ❌❌❌

• اجناس تخفیف خورده و در پروموشن به هیچ عنوان مشمول شرایط تعویض نمی‌باشند پس لطفا بعد از خرید درخواست تعویض نفرمایید .

• لغو سفارشات : لغو سفارش شما بعد از ثبت و قبل از ارسال به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد . 

آسیب بسته ها در هنگام حمل و نقل
مشتریان عزیز دقت داشته باشید که پس از خرید محصول  در هنگام دریافت بسته خود باید آن را مورد کنترل و بررسی قرار دهید تا اگر کالای خریداری شده دچار آسیب و خرابی شده باشد، بدون باز کردن بسته بندی از دریافت آن خودداری کرده و آن را به مامور پست یا تیپاکس بازگردانید. ( هنگامی که شما فرم تحویل بسته را امضا می کنید به معنای آن است که بسته پس از بررسی و تایید نهایی شما تحویل داده شده است و کاملا سالم است. بنابراین اگر بعد از دریافت، مشکلی برای کالاهای خریداری شده شما پیش آید، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه قبول نخواهد کرد.)